HTML

sün sün sün

2010.10.11. 20:48 KeriStar

 reggel túlóráztram.  Skatman Ferivel voltam és valamiért Süti meghajtott váltás előtt fél órával. Mondjuk leszarom, mert sehova nem kellett sietnem. Most se. Mivel Nikóval fél tízre volt találka hát beleszartam a ventilátorba...

            mért is írok?

Mert leszarom. Mert éltem már egy párt rendszerbe és azt is leszarom.És mi van?

 

   Novelle karátos póló van rajtm. Lévis farmer. Abound (sport) alsó és sport zokni. Arvel sport cipő, és márka nélküli fekete basseball sapka. Meg egy frix felső, ami vastag, de nem meleg. Napos idő van. De hideg. Vagy csakálmos vagyok. Főnököm hozott haza reggel, így a 15 ös busszal gurultam be az OEP ig ahol kis manó ide adta a slusszkulcsot. Aztán elmentem Olgihoz, szar élmény volt hogy nem ismert meg az anyám. Fogyik a cavinton. Aztán irány Nico ért ... már nagyon vártam. És nem csalódtam. Fergeteges volt megint. Séta az erdőbe. Találtam egy kis sünt. Olyan betegen feküdt, meg vonaglott. Gyorsan net ... sonyericcson X1 meglett az álatkórház. Azt mondták valami van a sünökkel , mert a klinikán is van két beteg süni. Miután felvettem a fiúkat, meg Kriszt, bementünk a klinikára. A sün védett állat , megpróbáltunk segíteni rajta. Infusió meg mrlrg. Állítólag még nem aludhatnak téli álmot. De azt mondták inkább fogdjuk be ha segíteni akarunk rajta. Így hazahoztuk. Kiszedtem belőlle 7 nagy és vagy 5 kicsi kullancsot. A fenekéről lekapartam vagy 5000petét a tüskék özzül. Belenyomtam 5 ml infusiot. Ástam egy doboz gilisztát, adtamvizt neki.Ez egy kis kölyök. Mert a klinikán ládtunk egy nagyot. Azt elütötték. :(  Ez a kistehén belefér a markomba. ...

Nos még elmentünk Nikóval  a  bőr és nemi beteggondozóba. Ez 14 órakkor történt a süni előtt. Van egy szemőcs a talpamon azt folyékony hidrogénnal lefagyasztották, de még fáj. rendesek voltak. Megvillantottatam az igazolványom nemis kellett várni. Modjuk még fáj, de a fagyasztás nem fájt. Még vissza megyek. Hót kellemes :I) Na ez tulzás..de nem fáj.

Este van ... hideg nem igaz LANGYOS

Amúgy visszajeleztek ha akarjátok ha írjak ??? Sanyi?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keristar.blog.hu/api/trackback/id/tr262363818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása